Звіт директора 2023р.
Головним і найскладнішим явищем, що вивчає дидактика, є процес навчання. Саме в процесі навчання здійснюється та неперервно-розвиваюча і нерідко ніби таємнича взаємодія об'єктивного і суб'єктивного, сутність якої полягає в тому, що соціальний досвід з усією його багатогранністю і складністю перетворюється в знання, уміння і навички учнів, в ідеали, якості людини, в її розумовий розвиток, ідейність і культуру. В цьому процесі власні потенції учня (прагнення до діяльності, внутрішні спонукання, життєвий досвід і пов'язані з ним переживання) розвиваються і набувають об'єктивного характеру, втілюючись у конкретні якості і властивості особистості, а також в її позитивний внесок у практику, життя.
Концепція "Нової української школи"
Критерії оцінювання НУШ
Проєкт Концепції розвитку освіти в Україні на 2015-2025 рр.
Заходи по підвищенню якості знань учнів Миколаївського ліцею
Термін | Зміст роботи | Відповідальний | Відмітка про виконання |
Вересень | Проведення «зондуючих» контрольних робіт з метою виявлення та усунення прогалин у знаннях учнів. Організація повторення вивченого. | Директор Вчителі-предметники | |
Організація роботи щодо профілактики відставання учнів з початковим рівнем навчальних досягнень: - співбесіди з класними керівниками, вчителями-предметниками; - планування роботи з даною категорією учнів; - моніторинг успішності у поточному навчальному році. | Адміністрація, Вчителі-предметники, Кл. керівники | ||
Жовтень | Організація консультацій з навчальних дисциплін, організація гурткової роботи | Вчителі-предметники, адміністрація | |
Підготовка учнів 9, 11 класів до ДПА | Вчителі-предметники, адміністрація | ||
Підготовка до предметних олімпіад, складання графіку індивідуальних консультацій із здібними учнями | Адміністрація | ||
Організація та проведення І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних педметів | Вчителі-предметники, адміністрація | ||
Листопад | Проведення додаткових занять з кандидатами на участь у ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Вчителі-предметники | |
Конкурс ерудитів «Розумники й розумниці» | Директор | ||
Аналіз системи домашніх завдань з метою запобігання перенавантаженню учнів | Адміністрація | ||
Грудень | Діагностика типових утруднень учнів з усного та писемного мовлення | Директор Вчителі укр.. мови | |
Участь команди ліцею у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад | Вчителі-предметники | ||
Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І півріччя | Директор, | ||
Проведення директорських контрольних робіт у 5-9 класах ( за окремим графіком). Перевірка техніки читання та темпу письма . | Директор Вчителі-предметники | ||
Березень | Аналіз системи творчих та самостійних робіт з метою удосконалення організації роботи із здібними учнями | Адміністрація | |
Попередній аналіз рівня навчальних досягнень учнів | Адміністрація | ||
Організація повторення вивченого з усіх предметів | Вчителі-предметники | ||
Початок підготовки майбутніх першокласників до НВК | Вчителі початкових класів | ||
Травень | Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за ІІ півріччя | Директор., кл. кер. | |
Проведення директорських контрольних робіт у 5-11 класах ( за окремим графіком). Перевірка техніки читання та темпу письма. | Директор. Вчителі-предметники |
Організація роботи із здібними та обдарованими учнями
№ | Зміст роботи | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Проведення діагностування з метою виявлення здібних та обдарованих учнів | Вересень | Вчителі -предметники | |
2 | Формування єдиної бази даних здібних та обдарованих учнів | До 05.10 | Директор | |
3 | Надання індивідуальних консультацій, підготовка до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад | Вересень - жовтеннь | Вчителі-предметники | |
4 | Проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін | Жовтень | Вчителі-предметники | |
5 | Залучити учнів ліцею до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад. (за графіком) | Листопад- грудень | Вчителі – предметники, кл. керівники. | |
6 | Забезпечити участь учнів у шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах та турнірах (за окремим графіком) | Протягом року | Кл.керівники Вчителі-предметники | |
7 | Організувати проведення предметних тижнів (за графіком) | Протягом року | Учителя - предметники | |
8. | Спланувати спільну роботу з позашкільними освітніми закладами (за графіком) | Протягом року | Класні керівники | |
12. | Залучати дану категорію учнів до участі у органах учнівського самоврядування. | Протягом року | Педагог-організатор | |
13. | Здійснювати аналіз стану роботи із здібними та обдарованими учнями на нарадах при директорові, педрадах. | Протягом року |