Звіт директора 2023р.


/Files/images/IMG_20181205_101219.jpg

Головним і найскладнішим явищем, що вивчає дидактика, є процес навчання. Саме в процесі навчання здійснюється та неперервно-розвиваюча і нерідко ніби таємнича взаємодія об'єктивного і суб'єктивного, сутність якої полягає в тому, що соціальний досвід з усією його багатогранністю і складністю перетворюється в знання, уміння і навички учнів, в ідеали, якості людини, в її розумовий розвиток, ідейність і культуру. В цьому процесі власні потенції учня (прагнення до діяльності, внутрішні спонукання, життєвий досвід і пов'язані з ним переживання) розвиваються і набувають об'єктивного характеру, втілюючись у конкретні якості і властивості особистості, а також в її позитивний внесок у практику, життя.

Концепція "Нової української школи"

Критерії оцінювання НУШ

Проєкт Концепції розвитку освіти в Україні на 2015-2025 рр.

Заходи по підвищенню якості знань учнів Миколаївського ліцею

Термін

Зміст роботи

Відповідальний

Відмітка про виконання

Вересень

Проведення «зондуючих» контрольних робіт з метою виявлення та усунення прогалин у знаннях учнів. Організація повторення вивченого.

Директор

Вчителі-предметники

Організація роботи щодо профілактики відставання учнів з початковим рівнем навчальних досягнень:

- співбесіди з класними керівниками, вчителями-предметниками;

- планування роботи з даною категорією учнів;

- моніторинг успішності у поточному навчальному році.

Адміністрація,

Вчителі-предметники,

Кл. керівники

Жовтень

Організація консультацій з навчальних дисциплін, організація гурткової роботи

Вчителі-предметники,

адміністрація

Підготовка учнів 9, 11 класів до ДПА

Вчителі-предметники,

адміністрація

Підготовка до предметних олімпіад, складання графіку індивідуальних консультацій із здібними учнями

Адміністрація

Організація та проведення І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних педметів

Вчителі-предметники, адміністрація

Листопад

Проведення додаткових занять з кандидатами на участь у ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад

Вчителі-предметники

Конкурс ерудитів «Розумники й розумниці»

Директор

Аналіз системи домашніх завдань з метою запобігання перенавантаженню учнів

Адміністрація

Грудень

Діагностика типових утруднень учнів з усного та писемного мовлення

Директор

Вчителі укр.. мови

Участь команди ліцею у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад

Вчителі-предметники

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І півріччя

Директор,
кл. керівники.

Проведення директорських контрольних робіт у 5-9 класах ( за окремим графіком).

Перевірка техніки читання та темпу письма .

Директор

Вчителі-предметники

Березень

Аналіз системи творчих та самостійних робіт з метою удосконалення організації роботи із здібними учнями

Адміністрація

Попередній аналіз рівня навчальних досягнень учнів

Адміністрація

Організація повторення вивченого з усіх предметів

Вчителі-предметники

Початок підготовки майбутніх першокласників до НВК

Вчителі початкових класів

Травень

Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за ІІ півріччя

Директор., кл. кер.

Проведення директорських контрольних робіт у 5-11 класах ( за окремим графіком).

Перевірка техніки читання та темпу письма.

Директор.

Вчителі-предметники

Організація роботи із здібними та обдарованими учнями

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1

Проведення діагностування з метою виявлення здібних та обдарованих учнів

Вересень

Вчителі -предметники

2

Формування єдиної бази даних здібних та обдарованих учнів

До 05.10

Директор

3

Надання індивідуальних консультацій, підготовка до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад

Вересень - жовтеннь

Вчителі-предметники

4

Проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

Жовтень

Вчителі-предметники

5

Залучити учнів ліцею до участі у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад.

(за графіком)

Листопад- грудень

Вчителі – предметники, кл. керівники.

6

Забезпечити участь учнів у шкільних, районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах та турнірах

(за окремим графіком)

Протягом року

Кл.керівники

Вчителі-предметники

7

Організувати проведення предметних тижнів (за графіком)

Протягом року

Учителя - предметники

8.

Спланувати спільну роботу з позашкільними освітніми закладами

(за графіком)

Протягом року

Класні керівники

12.

Залучати дану категорію учнів до участі у органах учнівського самоврядування.

Протягом року

Педагог-організатор

13.

Здійснювати аналіз стану роботи із здібними та обдарованими учнями на нарадах при директорові, педрадах.

Протягом року

Кiлькiсть переглядiв: 844